MARKETING
Via digitale advertenties bereik je de doelgroep die je wil. Go Digital creëert samen met jou de ideale communicatiemix zodat jouw bedrijf bij de juiste doelgroep aan bekendheid wint. Daarvoor gebruiken we zowel organische als betalende campagnes. Samen evalueren we de resultaten op regelmatige basis en sturen we bij waar nodig. Ontdek hieronder wat we voor jou kunnen doen.
Facebook is hét marketingmiddel bij uitstek om bepaalde doelgroepen te bereiken. Het sociale medium van Mark Zuckerberg is het meest gebruikte over de hele wereld en beschikt over ongelofelijk veel gegevens van haar gebruikers. Die gegevens maken het voor adverteerders interessant om dit platform te gebruiken omdat je erg gericht kan communiceren. Go Digital helpt je graag om een strategie uit te werken, doelgroep te bepalen en de campagne (groot of klein) op te zetten. Nadien analyseren we de resultaten en sturen we bij waar nodig.
Uiteraard kan Go Digital ook jouw bedrijfspagina in beheer nemen en naast advertenties ook content organisch verspreiden.
Instagram heeft de laatste jaren een enorme opmars gekend. Het medium is ook bijzonder populair bij jongeren die vooral Facebook links hebben laten liggen. Go Digital helpt je graag om een strategie uit te werken, doelgroep te bepalen en de campagne (groot of klein) op te zetten. Nadien analyseren we de resultaten en sturen we bij waar nodig. Aangezien Facebook eigenaar is van Instagram
Uiteraard kan Go Digital ook jouw bedrijfspagina in beheer nemen en naast advertenties ook content organisch verspreiden.
LinkedIn is het professionele platform bij uitstek. Het is wereldwijd verspreid, in slechts enkele landen zijn er nog lokale platformen die erg populair zijn (bvb. Xing in Duitsland). Als bedrijf zijn er heel wat mogelijkheden op LinkedIn. Naast de diverse mogelijkheden voor rekrutering is het ook een uitstekend platform om campagnes rond employer branding op te zetten.
Uiteraard kan Go Digital ook jouw bedrijfspagina in beheer nemen en naast advertenties ook content organisch verspreiden.
Google Ads is het vroegere Google Adwords. Je kan er verschillende (betalende) campagnes lanceren: via het zoeknetwerk van Google, het Google Display Netwerk (banners op bepaalde websites) en het Youtube-netwerk. Go Digital kan jouw bedrijf adviseren bij het opzetten van een campagne en de opvolging hiervan. Uiteraard kunnen we ook advies bieden bij het opzetten van Google Business en Search Console. De websites die door Go Digital ontwikkeld werden zijn ook allemaal SEO-geoptimaliseerd voor zoekmachines.
Sinds de invoering van de AVG of GDPR-wetgeving in Europa is het minder eenvoudig om een reglementaire e-mailcampagne op te zetten. Go Digital kan hierbij advies verlenen en jouw bedrijf helpen om efficiënt en succesvol te communiceren via e-mail. We maken hiervoor gebruik van het platform MailChimp. Het is ook mogelijk om dit platform te integreren in een website of een webshop om zo nog gerichter te communiceren in lijn met de vigerende wetgeving.
Geen campagne op Youtube zonder filmpje, geen likes op Instagram zonder foto’s, geen advertentie op Facebook zonder content, … . Na het bepalen van het doel van de campagne, de doelgroep, de vorm, de kanalen moet de boodschap op een heldere manier tot bij die doelgroep komen. Daarvoor moet er content ontwikkeld worden. Go Digital heeft heel wat ervaring met het ontwikkelen van filmpjes, beelden, teksten, … voor Belgische en internationale bedrijven.
Bekijk hier de case van Expat & Co en Burger King.